Tuesday, October 2, 2012

Makcik Blogger/Facebook 2012 meet @ Puteri's Kamaliah Place..

Saya tiba agak lewat..dah lah tu berlengang kangkung saja..Tak sempat nak masak apa apa sebab kebetulan ada adik ipar di rumah dan pagi ahad dapat panggilan talipon  berita kematian saudara yang di KL..



sorry,gambar pun tak clear...

Dan saya teruja bila jumpa kak ida http://www.koleksi1001resepi.com/..akhir nya berjumpa gak dengan dia ni...tak sangka pulak dia kawan kak Nas..

Dalam tergesa gesa tu,baru saya terperasan yang saya memakai kasut lain sebelah..aduii....

Antara kawan baru yang jumpa ialah faten dari Penang..Anak mami yang cantik berhidung mancung ni memang keletah..hahhaaa
banyak cerita hot dapat kami dengar..adoii..kalau pompuan bertemu ,memang terasa gegar kat kondo kak puteri petang tuuuuu.....

Kak Puteri kelihatan kurang sihat hari tu..kesian dia..maaf kak..saya pun tak dapat tolong kak,cuma saya tolong makan saja...

Terima kasih semua...seronok berjumpa dan bersenda wlau pun baru berjumpa...
Che Non ..awak slim sangat tau....

p/s kak ida
sorry lambat update blog ni..saya sibuk sangat sebab anak saya dapat infection di perut nya..bawak gi hospital besar..lama sangat menunggu..bila nombor kita naik,diorang suruh datang esok hari pulak..betul2 buang masa...lepas tu kami ke PMC..terus kena tahan wad...so berulang 2 lah saya ke sana..Penat sangat tau....

Ok..saya nak keluar ni...Bye.....

No comments:

Post a Comment

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger